Politica de retur

Returnarea produselor se poate solicita în următoarele situații:

1. Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site

În cazul în care produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii lui. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, vor fi suportate de S.C. DANY LILY S.R.L.

2. Produsele au fost livrate greșit

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar clientul va refuza recepția. Clientul poate solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, vor fi suportate de S.C. DANY LILY S.R.L.

3. Renunțarea la cumpărare

În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat la cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.